kärlek till aspero

Inte nog med att vi har tidiga dagar på aspero, idag hade vi inget vatten på skolan vilket resluterade till att vi fick vara hel lediga från skolan idag, wonderful! Vi fick även ett mail av våran naturkunskaps lärare att vi gör vårat prov nästa vecka pga av detta med vattnet! hur gött är inte de då? Jag var helt inställd på att sitta och råplugga idag och imorgon, men icke sa nicke och jag la undan boken efter 2tim och tänker inte ta fram den förens nästa vecka! Mycket kärlek till våran underbara skolan.

sitter nu och inväntar träningen som börjar klockan 20.00.. Innan dess funderar jag på att ta en sväng till solhuset, men har inte riktigt bestämt mig ännu. "tar det som de kommer" säger man väl. Höhöh..
har inte så mycket mer att skriva, så tycker vi slutar här och nu..
Kärlekkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback