igår skissade jag och lina på min studentklänning

Igår kväll var jag hemma hos lina, hon drog snabbt ihop en "kladdskiss" på min klänning. Tror dock vi kommer hinna ändra massa detaljer på den innan, men tycker att hon är jätte duktigt. Ska faktiskt bli kul att ha något ingen annan har.

Idag har det vart skolan, har inte varit så ansträngande, mer segt. Har fått huvudvärk och tänker snart vila. Senare blir det en promenad och sen ta det lugnt och läsa lite i naturboken eller nått.
Ingen träning för mig idag, vilar mig till gymmet imorgon morgon, efter gymmet blir det träning med våtväst. Första gången jag ska träna med de, är lite nervös faktiskt. Känns inte som om knät kommer palla de, men jag håller tummarna.

sitter och har cam med lina nu.
här får ni se hennes stora muskler, passa er för henne!



och här kommer även hennes skiss på min klänning, den är fin!

vad tycker ni?
jag tror detta kan bli jättebra!
kommer bli supernajs!

my friend is so cool, så vad tycker ni om klänningen?

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Blir nog bra=)

2009-10-25 @ 11:04:53
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback