igår gjorde jag något ni aldrig kunnat ana!

Ja, nu ska ni få höra
Igår efter vi vart på solhuset åkte vi genast hem till mig. Vi var hungriga och bara helt enkelt hungriga. Vi hade även ringt till Ica maxi där vi ska söka jobb, dock ville dom att vi skulle komma in med cv istället, så det är vad våran söndag kommer hänga på. När vi var hemma hos mig var vi jätte hungriga (som sagt) så vi lagade maaaaaat! Haha!! Pinsamt, men jag har aldrig riktigt gjort mat, jag är värdelös.. Men vi gjorde iallafall de, och det blev kanon bra och smakade jätte gott! Så nu ska ni veta att det är inte farligt att smaka på min mat om jag skulle göra de! :D haha.. Efter det blev det en långpromenad som resulterades till en promenad ner till johanna, där vi satt och tjötade med Johanna och emma om morgondagens aktiviteter..

Kort dag idag igen, slutade klockan 12.
tog bussen in och mötte maja i stan, gick runt och drömde oss bort till den 14 november, åhh ;). Kollade lite kläder, smycken oså som vi ska köpa. Tog oss även en fika på condeco och satt där en stund, och påväg ut såg vi en viss person.. Inte okej.
Vidare till en affär, vars namn jag inte kan stava till. Där testade jag min vackra Odd Molly jacka som blir köpt nästa vecka. Åh vad jag längtar! Sedan åkte vi raka vägen hem. Och nu vill jag bara tala om att jag verkligen älskar maja strååt, inte nog med att hon är min bästa vän, och är en person som verkligen gör mig glad och förstår mig i allt och i alla lägen. Hon är bäst. Och vi känner varandra innantill och det är det som gör det så jäkla roligt att vara med henne. Haha, du är stöööörtskön maja, och du är min bästa vän. Nog med det nu.. Haha.

ska vila lite nu, har en träning ikväll som väntar. Behöver ladda krafterna inför mitt cykelprogram som jag ska få idag av L.O. Höhö, får se hur mycket man orkar, men kul ska de bli :)
tar med mig kameran till träningen, så imorgon kommer de lite bilder på mina kära lagkamrater!

kärlek.


christoffer, jag, julia och Johan.
saknar er och spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback