godmorgon sunday!

vaknade för en stund sedan, och har precis käkat frukost!

Igår var jag och majsan i halmstad för att kolla på julia när hon spelade sm med önnered, vi passade även på att träffa max, adde, danne och PH. Det var verkligen längesedan vi träffade dom, men det var allt kul. Efter matchen gick vi hem till max och drog på hög musik och sedan gick ner till vardagsrummet och spelade fifa 10! Jag mötte danne, och jag kan säga att för att det var första gången för mig att lira de spelet så var jag grym! Förlorade bara med ett mål.. Mitt lag var Barcelona såklart och hans var Chelsea. Sen var det sverige-danmark på tv som vi såklart kollade på, men jag och maja hann inte kolla klart, vi tog tåget hem igen i mitten av första halvlek. Vi hade iallafall kul, och nu kommer vi nog åka dit oftare! Man behöver ju lite miljöväxling ;) haha.

Idag är jag jätte trött, tänker ta en långpromenad snart för att vakna till lite. Sen får vi se hur dagen ser ut, har ju inte direkt bestämt något ännu. Men ska nog försöka beställa min studentmössa iallafall, de är typ ett måste!
Jag och lina skulle ju lämna in våra cv:n idag till ica maxi, men det gör vi istället på onsdag :) that sounds great!
justeeeee jaaaa! faan, det är ju söndag idag, betyder- ENGELSKA HELA DAGEN MED LINA! hahaa, nu ska jag plåga henne!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback