godmorgon måndagen den femte oktober

Sovit gott ?
det har iallafall jag, tror tillochmed jag sovit alldeles förlänge, men shit the same, det är ju lika gott de :)

Nu sitter jag här, påklädd och redo för rehabträning klockan 9.00. Innan dess ska jag käka frukost och bara ta det lugnt. Idag ser det inte så kallt ut ute, fast det är det säkert. Har inte riktigt vågat öppna balkongen ännu, ifall jag skulle mötas av en hemsk blåst som gör att jag går direkt in på rummet och bäddar ner mig i sängen igen och förmådligen försover mig till sjukgymnasten, det är inte värt de..

skall faktiskt käka lite frukost nu. Får se när jag hinner att blogga igen, har nämligen träning idag 16.30-19.00 och efter det måste jag plugga innan Svenska Hollywoodfruar börjar. Men har inte riktigt bestämt mig för att gå på träningen idag, får se om jag sitter hemma och pluggar istället, i don't know..

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback