Ett riktigt höstväder idag kan ni skriva upp, håll i hatten!

Håll i hatten!
det blåser som satan idag, herregud.. Känns som om man ska flyga bort för att det blåser såå..


Idag blev det en tripp till frölunda torg med bästa vän, vi kollade runt lite på kläder, skor, smycken m.m. Pratade även om att i slutet av månaden ska vi köpa varsin klänning, och det längtar jag efter! Vi tog även hand på att vi inte ska festa förens den 14november.. Hand upp om ni tror att vi kan hålla det! (MASSA HÄNDER UPPE) sedan åkte vi till heidhallen för att se Heid-sävehof i juniorelit gruppen, där vann vi med några mål! Skit bra! ÄNTLIGEN! efter det åkte vi hem till mig och chillade. Man behöver inte göra så mycket för att ha så kul jag och maja har utan att behöva anstränga sig, she's a good friend (stavning?).

Nu sitter jag hemma hos lina och snackar engelska, det går kanon bra! Varje sms vi skickat till varandra har varit skrivna på engelska, och det ser faktiskt riktigt ljust ut för oss, vi måste bara fortsätta kämpa!

Ska snart kila hem, pappa här hos oss nu och sätter upp min nya spegel och ljusstakar på väggen, så det vill jag hem och se på :) Sen kommer ensam mamma söker om 25min, och det får man heller inte missa. Sen blir det väl en tidig natt idag, är trött som  bara den!!

Kärlek..

vi tog en fika på david bagare

Majsan och Julia efter matchen påväg hem till oss


jag och majsan.

och ett damp kort från mig till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback