om en enda önskan kunde slå in...

- jag vill vara älskad av dig.

slapp dag idag, alltid lika gött.
ska snart börja käka lite och sedan träffa Lina. Vi ska ta en sväng till solhuset och sola såklart, har inte så mycket annat att göra. Ska sedan försöka få jobb på Ica Maxi!! Haha. Ska ringa dit idag och snacka lite med dom, känner verkligen att jag behöver ett jobb just nu. När man inte kan träna eller spela handboll så måste man roa sig på annat sätt och då menar jag inte att plugga, utan att jobba istället. Hoppas verkligen att jag kan få ett jobb där. Lina ska ju såklart också söka jobb, och om vi båda skulle få jobb där hade det vart great! :) Man får hoppas på de bästa.

Idag känner jag mig jätte onyttig, jag måste verkligen skärpa mig! Jag tycker endå att jag vart duktig och slutat äta chips och godis, men nu måste jag sluta med läsk också, och onyttig mat. Herregud, hur fan ska jag överleva? Haha. Yeye, jag vill inte se ut som jag gör just nu, och det är enda sättat för mig att gå ner i vikt, är att börja varje nyttig, jätte nyttig! önska mig lycka till!

ingen sjukgymnastik idag heller, min sjukgymnast smsade mig imorse och sa att hon var tvungen att jobba på avdelningen idag och sa att jag skulle komma på måndag klockan 9.00 :) gött.
Funderar på att åka till julias träning idag med önnered och kanske träna lite själv, kan ju som sagt behövas!

kärlek


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din med honey<3

2009-10-07 @ 16:42:36
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback