den där tråkiga jonna som bara bloggar för att roa sig med något, idag skriver just den jonna

Nu börjar mitt rum att se bra ut, och det var verkligen på tiden tycker jag!
Var verkligen hur trött som helst på rummet tills idag när vi började fixa i ordning det lite, TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. Ikväll har jag jobbat mycket med rummet, sen kollade jag och mamma på körslaget och drack Apelsinjucie och åt lite oliver, muums. Nu sitter jag här och tycker det har vart super skönt att ha en helg hemma och inte ute på stan, dock får vi se hur länge de håller.. Funderar även på att säga godnatt och lägga mig och sova och sen vakna upp i mitt finfina rum.

Imorgon ska jag träffa Maja, och kommer nog även träffa Lina en stund också, för imorgon ska vi börja snacka engelska med varandra, varje söndag!.. Får väl se hur detta slutar..
Igår hände en del saker, och jag kan säga en sak.. Jag är besviken på dig och tycker inte du ska höra av dig till mig förens du vet vad du vill, för jag blir bara sårad. Det var liksom det jag ville säga bara. Haha!! Plus att jag vet att många kommer grubbla på vem jag menar, men de får ni inte veta just nu iallafall. Höhö bad girl..

Men men, vet inte vad jag ska skriva mera, känner mig inte så rolig och intressant utan mer trög och tråkig. Kanske är det lika bra för mig att säga godnatt, eller vafan ska jag annars göra..
Imorgon är plugg ETT MÅSTE för mig, fatta det nu jonna!

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback