done!

Hemma från sjukgymnastiken, redan! :D
Idag gick det ganska bra, hade mindre ont osv. Men när Johanna skulle känna på knät så gjorde det skit ont, vilket är ett mycket negativt tecken. "ditt knä är väldigt bråkigt jonna", ja det var precis dom orden min sjukgymnast sa till mig idag, och jag kan inte annat än att hålla med!

nu sitter jag och hoppas tiden kan gå snabbare, ska vara i skolan klockan 13.00, betyder då att jag får ta bussen 12.05 och sedan on my way till skolan. Medans jag "väntar" på att bussen ska gå kan jag göra min mamma, syster och mig själv en stor tjänst, nämligen lägga i en maskin tvätt! det är precis det jag tänker göra, och sedan sova en timma. Så vi hörs sedan hoppas jag.
Ha en bra dag sålänge!!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback