crazyy dröm!

Det här vädret är inte okej!
Det började hagla förut, precis efter att jag kommit in! Idag åskade det även och det gjorde mig skiträdd! Skickade iväg ett "tyck-synd-om-mig" sms till simon och sa att jag var jätte rädd för åskan och att det åskade "jättemycket", och det hjälpte! Han tyckte faktiskt synd om mig och sa att jag inte skulle vara rädd för det skulle inte hända mig något. Sötnoooos simon! Men efter ett tag slutade allt som hade med oväder att göra, och tack så hemsk mycket för det. För hade det fortsatt så kan jag lova er att ni inte hade sett röken av mig på träningen... huuh..

Har vilat en stund nu, dock inte ätit än och jag ska åka om 45 min. Drömde att jag var ute och körde i ovädret utan körkort och att jag tyckte det var svin kul, tyvärr hade jag svårt att bromsa och körde därför in i alla bilarna utanför heidhallen och sen fastnade jag i leran, hahaha. Galen dröm, kanske är de så det kommer vara när jag ger mig ut på vägarna? Får väl inte hoppas på de va.

Nu tänker iallafall jag släppa datorn, byta om och sen göra lite mat.
Men här har ni dagens outfit som jag är så duktig med att ladda upp.

Kärlek.



osminkad tjej

rosa/rött hårband- H&M
vitt linne- Gina tricot
Vit tunika- Victoria of sweden
Jeansväst med nitar- från spanien
tjocka leggings med dragkedja- H&M
Smycken till detta- från pearls for girls & Pilgrim
Skor- Vita converse
Skinnjacka- H&M
Halsduk- det är linas, från H&M
väska- Zara

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback