blondare

kom precis hem från nästan en heldag hos jessica som har fixat med mitt hår!
jag är jätte nöjd och tycker det ser naturlig blond ut, jag är supernöjd!
tack jessica, jag är din nya stammis!

ska sova nu, imorgon är det skolfoto 8.30 sen slutar jag, tack aspero!
efter det ska jag hem till mormor och morfar, och efter det sjukgymnast

sen på kvällen kommer lina hem till mig (ovanligt), vi ska skissa på min studentklänning och festklänningen jag ska ha på studentdagen, lina ska sy det till mig. Det kommer bli såååå  snyggt, har redan tjuvkikat på hennes skissar som hon fått mvg på, oj vad detta kommer bli bra. Spännande.. sen köper vi nog en godispåse på fyra gott. kanske...

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback