beautiful morning

Godmorgon godmorgon.
Idag är det fredag (som säkert alla redan vet) och det betyder att efter klockan 14.00 så är det helg för min del, och det är nästan värt att fira. Veckorna går så fruktansvärt fort på aspero och det är så gött va. Jag försovde mig idag till träningen i skolan, så istället för att stressa tog jag det lugnt och gjorde i ordning mig utan stress, sitter nu i skolan och ska plugga lite, duktig jag verkar vara va? :) Min lektion börjar klockan 12.00 med UF lektion, underbart.

Efter skolan ska jag träffa Lina, det blir väl att vi tar en promenad i detta kalla väder. Senare åker vi och kollar lite handboll i önneredshallen där min syster ska träna, och sen vidare hem till mig och äta goda revben som min mamma har lovat idag, åh vad jag längtar! Denna helgen tror jag blir lugn för min del, en del tjötar om att jag ska åka upp till stenungsund för att festa på lördag, men vet dock inte om jag känner för det denna helg, så får se vart det blir av. Kan ju alltid vara gött med en chill helg. Vi får helt enkelt se vad humöret ligget imorgon. Annars ska jag vara med Jossan och kolla handboll, äta godis och kolla film. Men som sagt, jag vet inte hur de blir..

Men nu måste jag faktiskt skriva klart min träningsdagbok som ska lämnas in idag till min lärare över helgen.
Vi hörs senare, ha en bra dag sålänge!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback