allt för henne

- jag brukar verkligen vara emot all film som inte har engelskt eller svenskt tal, men denna film jag och mamma hyrde hade franskt tal. Mot min förväntan var det grymt! Denna filmen var verkligen hur bra som helst, och endå var den på ett språk jag verkligen inte kan se en film på! Detta betyder att jag kan se vilken film som helst med vilket språk som helst, typ. Filmen var kanoners! Den handlade om en man och en kvinna och deras son Oscar. De levde ett bra liv tills polisen stormar in i deras lägenhet mot deras förväntan! De griper kvinnan och anklagar henne för mord på sin chef, och får 20års fängelse. Hennes man vet att hon är oskyldig och gör allt han kan för att få ut henne. Resten får ni se själva vad som händer! Slutet var iallafall huuuuur bra som helst! HYR DEN!

nu tror jag att jag hörde min säng ropa på mig, så det är nog bäst att gå och lägga sig!
imorgon blir det stan med min bästa vän. Tänkte köpa två julklappas ocksåå, men de är en hemlissss!

kärlek!

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback