nyduschad och fräsch

- men nu måste man fördriva tiden med något. Så varför inte passa på att blogga?

idol börjar om ca 2 timmar, haha vad nördigt de lät!
Men jag har ju inte så mycket annat att göra idag för att jobbet är i morgon.
och sen ska jag inte jobba förens vecka 51, så vecka 49 är det j-sm och sen vecka 50 spelar syrran sm på hemmaplan tror jag (?), mycket handboll men kommer även klämma in något party någon av helgerna. de låter inte så dumt vaa? :D
snackade lite med ckapp, angående stockholm. Jag längtar verkligen och de ska bli hur ball som helst. Speciellt när vi brudar ska hejja som tusan och måla oss. nu jäklar!!
skall även kolla på när ckapp lirar och hejja på honom. De har jag faktiskt lovat, och jag håller ALLTID de jag lovar ;)

kärlek.
skriver sedan.

glöm inte
http://perfectmj.blogg.se



jag och grymma killar! OSCAR OCH RICHARD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback