kallt ute = snö = as kasst.

de stämmer!
det är jätte kallt, det snöar och det är inte okej!


skolan idag var helt ok, hade marknadsförings lektion, tror jag det heter. Fick tillbaka mitt arbete, och gissa vad betyget blev ;) ? OJOJ, mvg! blev superglad! Så där ligger jag ganska bra till tror jag :) Idag var det även gym, min gymkompis PETTER kom inte i tid som vanligt. Vi har bestämt att vi ska ses klockan 9 varje fredag, när kom han? Jo tjugo i 10, då hade jag nästa hunnit köra igenom allt. Men sen tog jag tag i mag och rygg träningen när han kom, så det körde vi tillsammans, de får bli bättring nu! Gick sedan till matsalen med lisa, satt oss med paul, wretling, petter och tobbe också, där förde vi ett väldigt intensivt samtal som inte kommer upp här, men satan va jag skrattade hela tiden! hahha. Fick samtidigt ett samtal av min chef och hon sa att jag ska få börja jobba varannan helg nu!! :D UNDERBART!!!! :D blev superduper glad! Men såg då att jag skulle jobba under sm steg 3, men ska prata med henne om de. För jag och sanna har ju bestämt att vi ska måla oss rödvita under det sm steget, så det kommer jag inte att svika!

ska bort till farfar sen och göra min läxa där man ska intervjuva (stavning) en som är chef, så passar bra att ta farfar! Sen ska jag plugga på mitt prov nästa fredag och även fundera lite över vad jag ska skriva om i naturläxan som ska vara inne på söndag senast 00.00.

imorgon ska jag och lina till svenska mässan och snacka med ett företag om våran resa till usa nästa höst, även kolla på kurser, skolor och allt det dära. Sen blir det mys hemma hos maja!

kärlek.

Har inte jag VÄRLDENS SÖTASTE LILLASYSTER?


hahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback