jag vill vara luften du andas in!

Sitter och inte gör alls mycket, precis käkat lite och ska nog träffa lina om en stund. Funderar på att ta en promenad innan, woho. Eller så går vi två på en promenad tillsammans, i don't know. Kanske blir det en sväng ner till solhuset, känner mig blek! Men samtidigt vill jag verkligen inte sola.. Vill bara ha sommar typ. Men det är typ 7 månader kvar tills dess? usch.. Visst, vintern kan vara mysigt, verkligen! Men vissa dagar är bara kalla, ensamma och inte alls roliga. Hade vart bättre med sommar tycker jag! Nu när jag sitter här får jag mycket tankar och funderingar, vill göra så mycket! Men tyvärr kan man inte göra allt det man vill, men jag ska verkligen försöka!


grym låt.
bon jovi- i'll be there for you.

vissa låtar kan man verkligen börja gråta till, och vissa låtar väcker vissa känslor eller får en att tänka på massa. denna låten får mig att tänka..
och gör mig både ledsen och glad, jobbigt. Men den är bra!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback