härligt jobbat jonna bredén! 0771991000

andra gången på en vecka..
jag försovde mig igen...
min mobil vägrar att väcka mig, men denna gången var det faktiskt mitt egna fel. Somnade som en prinsessa igår utan att ha ställt mobilen på 07.30. Sover hur skönt som helst. Mitt i drömmen känner jag att jag sovit alldeles för länge, men det är inget som väcker mig, förens jag hör att någon öppnar försiktigt min dörr och sen stänger den igen. Detta gör att jag flyger upp ur sängen och springer in i vardagsrummet och frågar vad klockan är, klockan är då 9.30 och jag började klockan 10.00. Klädde på mig allt som låg överst över allt och sen sprang jag till bussen. Tur var väl att jag bara kom 10min försent. Direkt när jag kom till skolan åkte jag och jacob till willys och skulle köpa in massa till vårat uf företag, det gick as bra förutom att min mage var tom. Hade inte ätit något sen igår. Min mamma ringde och sa att jag var tvungen att köpa något och äta, för hon vet exakt hur der blir med min kropp om inte jag får någon mat. Så jag gick och köpte en baguette som jag sedan skulla äta medans jacob gick in på ö&b. Men medans jag väntar på ö&b står det några från tele2 och ska sälja abonnemang, och vem om inte jag går på allt som killen sa till mig.. Dock flörtade han otroligt mycket och sa att han ville ta en fika och gav mig hans nummer. Haha, får väl se hur det blir med den fikan liksom ;) Sitter nu och ångrar att jag skrev under och ska nu ringa och avbryta det, haha.

sen är det dags att sova lite, har huvudvärk.
ikväll blir det att gå ner till hallen och träna något.
imorgon smäller det, röntgen klockan 10.00 och sen undersökning 10.50.
önska mig lycka till.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback