första advent

- idag är de första advent.
vilket betyder att det bara är tre advent kvar till julafton. och jag kommer aldrig att hinna bli klar med alla julklapparna.. Idag var mormor och morfar hemma hos oss och fikade med lussebullar, pepparkakor och allt det dära som menas med jul. Det var väldigt mysigt och trevligt och många samtalsämnen!

ska snart träffa lina, tror jag ska gå ner till henne.
får se vad vi hittar på, blir nog mycket snack tror jag.
sen ikväll är det som alla har väntat på, PARADISE HOTEL. åh sjukt bra!!

imorgon ska jag och mamma till ullareeeeed!
det var hur längesen som helst sist jag var där.
kommer knappt ihåg asså!! :D woho.
sen blir det en löprunda när jag kommer hem.

kärlek.



agnes och alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback