det står helt stilla i mitt huvud just nu..

efter stan åkte jag direkt till sjukgymnastiken.
var helt klart inställd på att få springa idag, men det fick jag inte..
det gjorde mig jätte besviken, men samtidigt fattade jag varför. Fick istället spring i mjukmatta, åka "skridskor", stå på balansplatta och göra knäböj och sen var det över. Känner att min kondition är på minus noll och behöver minst kommer upp till nollgränsen. Därför ska jag börja gå på rehab i en pool och köra kondition en gång i veckan. Det som var väldig positivt var att om mitt lag går vidare till steg 4 som spelas i slutet av januari och mitt knä börjar fungera, ja då kommer jag att få spela!! :D fattar niiiiii? Har inte spelat sm på två år och i januari kanske de är dags!!! Så jag hoppas verkligen att vi tar oss dit, de skulle vara så sjukt roligt!!

nu ska jag ta en promenad, rensa tankarna.
sätta mig och plugga och sen sova..

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback