hey you!

det är en fruktansvärt härlig känsla att veta att imorgon är vi faktiskt nere på 39 dagar kvar. Tänk vad tiden går fort, och vad mycket man måste hinna med innan vi åker. Jag måste tex, göra klart allt i skolan, fixa mitt pass, köpa lite mer sommarkläder, köpa skolavslutningskläder osv. Tycker då att det är rätt mycket på bara 39 dagar. PLUS att jag ska jobba i 5 dagar denna månad också. huuh..  Men som sagt så är det värt allt slit, för jag ligger gärna på stranden! Är dock rädd nu när svininfluensan kommit till spanien, kul om man är tvungen att gå med sånt munskydd (Y) riktig snygg solbränna kan jag tänka mig efter det, nä fyfan..

Imorgon är det måndag, vilket betyder ännu en ny skol vecka. Vi har det väldigt skönt denna veckan eftersom vi har gymnasie SM i handboll tisdag-onsdag. Ska ju dock inte vara med, utan får sitta antingen på bänken eller på läktaren.. väldigt kul känner jag, hade ju hellre lirat. Men jag hoppas självklart att det går bra för oss! :)
Imorgon är det också handbollsträning, men som dom flesta vet så har ju jag bara gym då. Men är sjuk så det blir inget med det. Får börja träna igen i mitten/slutet av denna månad. hurra! Känns väldigt kul.
Blir nog en tripp till stan imorgon och kolla runt lite, som jag nämde tidigare måste jag hitta massor av kläder, till  både spanien och sommaren.. Men det ska väl gå bra, med mitt humör för shopping kan ju detta bara sluta på ett bra sätt, ja vi får väl se..



i'm a golddigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback