underbar dag med underbara människor!

efter sjukgymnasten var det bara att åka hem snabbt och fixa sig och sen vidare till stan!
här är min dag i bilder!


jag innan jag åkte till sjukgymnasten, jäklar va trött jag var!


modellen Nathalie Lorentsson, som är min bästa vän!
hon hittade en grymt snygg hatt till spanien, visst passar den bra?


vi är bäst! plus hon som tar kortet (nathalie)
ni gjorde min dag bra!


nu är den min! och jag älskar den!
från united colors of benetton


vad tycker ni ?
tänk er denna utan leggings och i spanien! jag älskar den!


testade as coola brillor, höhö


vad tycker du maja, var den tröjan verkligen fin ;) ?
haha


fika paus på espresso house
och sedan träffade vi visst på George, rasmus och Erik.


älskar er vänner


köpte ett rosa hippieband på H&M

'
köpte även ett svart likadant hippieband på H&M


köpte även mina assss coola brillor från salt&peppar!
NÖÖÖJD ;)


älskade silver schampoo från någon frisör.

köpte även en present till mamma som hon får öppna på söndag, då det är morsdag!
hoppas alla haft en bra dag, det har jag haft!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha! Var det därför det tog så lång tid inne i provrummet? ;) haha, älskar dig gumman! hade jättemysigt idag med dig, maja och mini! :)

2009-05-28 @ 17:51:06
Postat av: Jonna

SV till natta: hahahaha ja det var därför (a) haha, the one and only jonna posefucker. love y

2009-05-28 @ 17:59:21
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback