trött trött

Idag blir det en plugg dag, eller jaa.. Ska med mamma en sväng sedan till stan oså. Det är en riktig skitdag idag faktiskt, typ regnar hela tiden. Och då finns det egentligen inget bättre än att bara vara hemma och ta det lugnt. Men jag tror också att vi har träning idag, eller så var det imorgon. Jag har ingen koll, men är det idag så ska jag absolut åka och träna, men är det imorgon så ska jag träna då. Vi får helt enkelt se hur det blir.
Snart är det typ bara en månad kvar till spanien, så när ska man egentligen börja packa? en vecka innan? två veckor innan ? äsch, jag vet inte. Men ska iallafall börja skriva mig en lista snart iallafall, höhö. 
Nu ska jag käka frukost, sen börja plugga lite tror jag eller kolla på en film :) Pusspuss, skriver sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback