trött och glad

GYMNASIE SM I HANDBOLL IMORGON!!

Yes, idag var det riktigt svårt att vakna asså, försovde mig tillochmed.
Sen snabbt till bussen, och sen vidare till kristinedal, där jag skulle sitta och KOLLA på handbollsträningen..
dum som jag är så orkade jag inte sitta stilla, utan istället körde jag fotboll med killarna, och jag vann som vanligt. Ja, det kändes så iallafall.
Nu sitter jag hemma, ska snart käka och sen ska jag åka och kolla på handbollsträningen.
Idag är jag riktigt seg, och fattar inte varför egentligen. Jag har ju inte direkt gjort något ansträngande kan jag inte påstå.
I hallen idag fick jag även veta en positiv hemlighet som jag inte kan skriva ut här i bloggen, utan det skriver jag hellre ut när alla vet om det. Det gav mig iallafall en annan inställning till handboll och att jag verkligen tänker köra stenhårt nu med rehaben när jag är frisk, ska tillochmed kanske börja lite imorgon igen.
Nu ska jag käka, skriver sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback