träna är så skönt

åkte till handbollen idag, självklart kan man inte hålla sig när man är på planen. Så medans laget var ute och körde ute träning var jag inne i hallen och tränade mitt knä, och kollade på när 94orna körde inneträning.
Träningen gick väl bra, körde inte så överdrivet mycket, utan tog det ganska lugnt, eftersom jag egentligen inte får träna. Men sprang även lite idag också, men väldigt försiktigt. Gjorde även lite "stopp" med knät, det gjorde ju lite ont så slutade med det direkt.
När jag var klar med träningen satt jag mig på läktaren och så kommer 94ornas tränare fram och frågar ifall jag vill stå i mål, självklart! Jag gick och ställde mig i mål, så snäll jag är. Men jäklar va dålig jag var! haha. Var ju riktigt kass i fotarbete och var ju nästan rädd! Och det var riktigt pinsamt, för jag var ju verkligen kass asså! haha. Men men, tränarna frågade ifall jag ville vara hjälptränare, så något bra måste jag ju ha gjort ;) haha.
idag blir det natten tidigt, imon spelas ju nämligen gymnasie SM, och det ska man ju kolla på såklart!
duschen nu, hörs imon. Skriver innan jag drar imorgon, och så är kameran med så tar kort på alla spelare ;) woohoo!! :D

Pusss!


hallå min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Janniké

Ponna, skall du in och kolla gymnasie sm i morron? :D pusspusss

2009-05-04 @ 22:02:25
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback