the girl with the broken heart

vad ska man säga, det var inte så kul med sjukgymnastiken igår..

för det första, ingen åhus för min del. Vilket är sjukt tråkigt eftersom åhus var mitt mål med min skada, att kunna kämpa sig tillbaka för att få spela. Där rök mitt mål och sköts upp till september..
för det andra, dubbel så hård träning eftersom mitt vänstra korsband är uttöjt och skall därför träna båda knäna lika mycket. Det var väl inte så positivt och det känns riktigt tragiskt, aldrig kan det vara bra..
andledningen till att det töjts ut är att när jag vart så klen i mitt högra knä och efter mina operationer har jag lutat mycket på det vänstra benet och att det då blivit en översträckning och vidare till ett uttöjt korsband, not good.
det som då är positivt i det negativa är att mitt högra korsband är stabilt, och det är jätte bra!
Men nu väntar en lång rehab tid igen, trodde verkligen att löpningen skulle få komma in på programmet snart, men icke det inte.. Kommer istället fortsätta med min program..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback