svaren. hihi. Hoppas på fler frågor till nästa gång, PUSS

Svar på frågor


Majsan om frågestund!:

Hur ska din drömkille vara, i detalj? (alltså utseende, personlighet, allt du bara kan komma på)

Det här tror jag nämligen inte jag har riktigt koll på. :)

  

Svar: Haha, en mycket svår fråga Maja! Men tror nog du vet det mesta. Men för att svara på din fråga så, Han ska vara lång, längre än mig vill säga, utseendet spelar inte så stor roll, men självklart ska jag tycka att han ser bra ut, sen bryr jag mig inte vad andra tycker för han ska vara i min smak. Personligheten har stor betydelse, han ska vara den killen som får mig att vara glad och få mig skratta, kunna prata allvar om det skulle behövas, vara förstående, inte vara alldeles för svartsjuk men ändå vara det lite, det finns mycket att skriva om hur min dröm kille ska vara, men jag hittar väl han snart hoppas jag ;) haha

Puss


Sandra om frågestund!:

Vad ska du göra på din 18 årsdag? :)

  

Svar: På min födelsedag vilket är en måndag den 1 juni kommer jag inte göra så mycket, har istället skjutit fram mitt födelsedagsfirande till den 31maj för familj och vänner, där kommer jag bjuda på mat, tårta och massa annat. Men eftersom jag vet att du kommer ner den 1 juni så kommer jag ha ett litet kalas med dig och familjen och då kommer vi äta tårta också, och presentöppning! Sen den 6 juni kommer jag ha något i slag med en middag för mina närmaste vänner och sedan utgång :)

Puss


Silvia Persson  om frågestund!:

Vilken var favoritfröken på dagis? Eller, gick du på dagis?

  

Svar: Ja jag gick på dagis faktiskt. Jag hade väl inte någon direkt favorit fröken, utan tror nog att jag var fröknarnas favorit på dagiset ;) Men jag vet att vi hade en fröken som hette Marie som var min absoluta favorit, hon tog med mig och min dåvarande bästa vän Carro på enskilda utflykter tillsammans med bara henne, hon tog hand om oss och nästan markerade att vi var hennes favoriter.

Puss


Jämtland Basket om frågestund!:

Vilken alldeles utmärkt liten blogg du har... Ska skicka länken till alla boysen också, så att de kan kika runt lite :)

Mvh Fredrik

  

Svar: Vet inte riktigt om detta är någon fråga, men tänkte tacka dig för att du tycker om min blogg, och att du skickar länken till dina grabbar. Kul att träffa er och hoppas att vi ses nästa år på basket festivalen!

Puss


Emelie om frågestund!:

jag törs. ;)

ska du ha 18års fest? å isf, får man komma ? :D hihi <3

  

Svar: Det blir ingen fest utan istället en middag, och det är klart att du får komma! Skulle vara jätte kul om du kom, saknar dig.

Puss



Hoppas på fler frågor till nästa gång, men tack :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback