shopping runda!

vart i stan idag med mammsen och syster,
gnällspiken julia ska ha bal och hade jäkligt svårt med klänning.
men vi fick köpt en del saker iallafall!
imorgon är det jag som ska shoppa
- vit klänning- united colors of benetton
- svart&brunt hippie band- h&m
- lila solbrillor- salt&peppar
- silver schampoo!


för övrigt är jag nöjd med mitt hår, dock är det ganska ovanligt att det är så kort, men egentligen är det inte så kort om man tänker efter, men det är skillnad tycker då jag! men det är bara att vänja sig, just love my hair. Blondare är det iallafall och det tycker jag är bra, för det var det jag var ute efter! Men men , love it or hate it baby, upp till dig :)
nu är det 16 dagar till spanien, såååååå j*vla gött asså! Men slår vad om vad som helst att jag kommer bli sjuk innan, men peppa peppa ta i trä, för hur kul är det liksom ?
peace and love


Kommentarer
Postat av: Ida.

Följ anvisningarna på;

http://www.designadinblogg.se/2007/december/centrera-inlaggsrubriken.html

2009-05-27 @ 19:42:10
URL: http://idamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback