sämsta natten

Gårdagen var kanon rolig, innan det bar av till slottskogen mötte jag såklart grabbarna, Rasmus, Gurra, Patte och Daniel. Alltid kul att träffa dom, så söta så:) De följde mig ner till Axel där jag sedan skulle möta Emelie och Malin. Byebye boys.
Sen satt vi oss i bilen och åkte till slottis och hade det trevligt.
Sen hem, och träffa Majsan. Vi var i stan och träffade Robin och Josse, osv.
Sen drog jag och majsan hem till mig, la oss i varsin soffa med chips och cola, FAN VA GOTT!
filmen Double Jeopardy var grym, har ju sett den tidigare men såklart var den lika bra att kolla på. Efter det satt vi oss vid datan, och då var klockan vid 01.00 typ, och maja var inne på min msn, och dampade såklart med alla mina kontakter och skrev massa kul, det var rätt kul faktiskt för vi skrattade grymt mycket. Lyssnade på musik och dansade. Klockan 02.30 typ kom majas pappa och hämtade henne, och jag bytte kläder, tills min mobil ringer och det är min syster! Hon ber mig komma till markland och hjälpa henna att ta hand om Kalle, det är då julias ragg. Han var ganska full. så fick åka till markland och var där 02.45... usch..
sen var jag och julia hemma igen 03.30, la oss i soffan och kollade på en disney film och sen gick vi till säng vid 05.00.
Fyfan! Sov bara 4 timmar, eftersom jag skulle med till kungsmässan idag och då gick jag upp klockan 9.00, hurraaaa!!


gurra mosar mig som vanligt, från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback