ni är det bästa en vän kan få


galen bild på oss tre
men denna dagen glömmer jag aldrig.

när vi tre är tillsammans kan ingen i hela världen få mig så lycklig som jag är just då.
jag vill alltid ha er vid min sida, och jag finns alltid vid eran sida!
nästa år drar vi till Italien(?) tillsammans, och det hoppas jag verkligen blir av, för då ska vi ha riktigt kul!
vi har även sagt att rasmus ska åka med oss, men åh vad kul det ska bli!
bästa vänner för all framtid? ja det kan ni ta och skriva upp!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är klart att Italien blir av! och fan vad kul vi ska ha :D , älskar dig och finns alltid här. Dujag&gurra föralltid <3

2009-05-14 @ 11:59:31
URL: http://jonnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback