när alla andra vilar och tjuvarna är i skolan...

.. ja då är det jag som har hand om skolan, kiosken och att allt är i ordning.
men sitter nu vid datan eftersom det inte är så många folk här eftersom de spelar matcher.
vilket är väldigt skönt med samtidigt raslöst.
det har förekommit att det finns en tjuv, eller flera tjuvar här på skolan. En dator har någon tagit från ett annat lag, och i datan fanns bl.a alla hans jobbarbeten, stackare. Vi gör nu allt vi kan för att hitta den igen, vi har hittat dataväskan ute i en conteiner men ingen dator fanns där i, det betyder att den finns här på skolan.. Vi kan inte göra egentligen så mycket eftersom vi inte är några poliser direkt, men vi hoppas självklart att detta kommer lösa sig!
För en stund sedan kom en ledare ner (som är svin snygg) med en av hans spelare som blivit magsjuk(!) vilket gjorde att han spytt ner en toalett och nu satt sig i taxin till centralstationen och vidare hem med tåget till malmö. Stackars kille asså! Bara inte vi andra blir smittade, har hört att magsjukan kan smittas på 25m avstånd. Men det återstår och ser, förhoppningsvis blir vi inte sjuka.
nä nu ska jag ta mig ett  varv innan jag ska bort till matsalen!
Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback