mycket känslor just nu

träningen gick bra, jag sprang ganska mycket och kände mig duktig!
fick dock lite ont i knät och har ont nu i efterhand, men det ska väl gå över.
körde lite annan träning också, fast för benen bara.
det gick också bra, och det kändes bra. Nu vill jag bara spela.
hade även tjejer från klubben Sport som var och provtränade hos oss
duktiga var dom, så mycket konkurrenter till hösten ;) det gillar vi
annars är jag ganska trött, och har väldigt mycket känslor just nu.
känslor åt alla håll och kanter, men det är väl bara idag det känns så. hoppas det :)
imorgon ska vi vara funktionerer för något nere i slottsskogen, så ska sova tidigt idag.
ska bli faktiskt ganska kul.
sen är det helg och då händer det mycket.
men det får ni veta under helgen..
nu ska jag in i duschen!!

Pusss och godnatt mina skatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback