my day och mors dag!

idag hade jag kalas, det var nämligen min "dag" idag!
fyller egentligen år i morgon, men alla jobbar i morgon så hade kalas idag istället!
fick väldigt mycket fint som jag är jätte nöjd med, lägger upp en bild på det senare.
men imorgon fyller jag år på riktigt, så ni som inte hann komma idag med presenterna har en chans imorgon också ;) haha. Nä, men ni kan säga grattis ;)

nu sitter jag här med min mamma och bästa vän. Min mamma sitter och skrattar ihjäl sig bredvid mig, åt mig!
haha, kul är det. Ska snart ta fram chips och coca cola och lägga mig och kolla på en film med mamma, och skicka hem natta. HÖHÖ!
byebye, ska umgås med min mor nu, it's mors dag today.
skriver imorgon innan min promenad och sjukgymnast, och min FÖDELSEDAG! glöm aldrig det.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback