mr and mrs smith

kan inte påstå att jag älskar denna film, men den är grymt bra och dessutom är ju snyggingen brad pitt med, och vem tackar nej till att se på honom? inte jag iallafall :)

Idag har jag haft en dag med blandade känslor, fast de har varit mest bra:)
som sagt så har vi skapat oss en grym blogg där vi visar både seriösa och väldigt oseriösa videoinlägg, men den bloggen får ni nog lista ut själva för lite pinsamt är det ju, haha :)
annars har det varit lite plugg vilket är såå tråkigt. Och det blir likadant på söndag också, pluggpluggplugg..
imorgon hade jag tänkt kanske att träffa Jenni och Celia, annars har jag bestämt att vara med Maja såklart. Vi får se vad vi hittar på, kanske bio, fika eller något sådant.
woohoo, wellwell, har inte så mycket att skriva med, förutom att jag snart fyller år. TJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! i know ;)
och bara 5 veckor till HEJDÅ SVERIGE OCH ALLA OCH HEJ SPANIEN MED BABES PÅ STRANDEN! kanske inte riktigt så bra, men iallafall hejdå sverige och hej spanien! :)
Nu ska jag fortsätta kolla.
hörs imorgon.

Pusselipuss

sköööön bild & oseriööööös,  så vi vill ha det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback