moviestars are we all

your love
is
my love

i morgon kommer jag jobba på basket festivalen i 5 dagar, det betyder alltså att jag inte kommer kunna blogga eftersom det inte finns någon data på det sk*t stället. så fråga mig inte hur jag ska överleva utan en data, men får se till att klara mig, sen är det inte många dagar kvar till my birthday och det betyder att man ska ha någon slags önskelista på vad man önskar sig.. Men bra som jag är har jag ingen koll på vad jag önskar mig, så man kan väl kortfatta det med att "jag blir glad för vad jag får", det låter väl ganska bra, visst gör det?

som ni kanske inte rikitigt vet sitter jag ännu en dag på farfars jobb, och har vartit uppe sedan 05.00! det kallar jag en tidig uppgång. Jag sitter här och har läst det tråkigaste i hela världen, nämligen om buddishmen och hinduismen, jag förstår ingenting och tycker att det är så ointressant så jag nästan kan somna. Kul att det enda man har kvar är det tråkigaste av allt, (y) verkligen jätte skoj. Så här sitter jag och läser om och om igen för att förstå och sedan kunna skriva min hemtenta, men det funkar inte.
turen är väl att maja har exakt samma hemtenta kvar, så vi ska hjälpas åt med denna. Härligt!!
men ska göra så mycket jag orkar och kan själv nu, och sen sammanfatta allt med maja. Det låter kanoners tycker jag!
eftersom det är så tråkigt passar jag på att skriva lite här i bloggen, nu innan jag ska börja jobba! fyyyyyyyyy....
well well, skriver sedan igen kan jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback