min 18års dag

det är mycket frågor just kring min 18 års dag, vad jag ska göra? vilka som ska komma? osv.
Jag fyller år den 1 juni och hade tidigare planer på en stor fest, vilket jag sedan övervägde med mina vänner och kom sedan fram till att det blir en tjejmiddag och sen vidare ut.
allt som sker under tjejmiddagen har mina vänner Maja, Natta och Julia bestämt tillsammans med mig. Förhoppningsvis blir det en grym middag och en grymt rolig kväll.
Allt detta händer den 6 juni hemma hos mig.
jag har inte riktigt bestämt vilka som ska komma, med det är några som redan står med, men listan kan ju självklart bara bli större!
hoppas att detta svaret var det ni ville veta, annars är det bara att skriva några rader eller ringa mig.
peace!


Kommentarer
Postat av: majsan

när kommer svaren på frågorna då ? ;)

2009-05-25 @ 11:45:54
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback