lunchen var god

blev ingen thaimat blev istället kina mat, vilket jag inte har ätit på säkert 2 år :O
men det var gott. Men lite kasst var det, för jag ville ha friterade räkor, men det serverade dom tydligen inte på tisdagar :O vilken kina resturang serverar inte friterade räkor (!) helt sjukt..
fick istället äta friterade kycklingar, vilket var mot mina förväntningar väldigt gott.
det var en buffé vi åt, så vi fick gå huuuur många gånger vi ville.
men jag tog bara mat en gång, och sen lite sallad och frukt (y) mycket gott.

nu orkar jag knappt sitta kvar här längre, tycker det är ganska segt.
ibörjan är det alltid kul, men sen när man kollat allt om och om igen är det inte lika kul längre, vilket är tråkigt.
längtar hem till min säng och vila lite, är skadat trött. Ska sedan packa inför imorgon och sen vidare till träningen.
Hoppas då att JB ringer till mig ikväll, och inte för att göra sin dagliga rutin där JB ringer alla som står på en "lista"
jag vill hellre få ett spontant samtal än att vara än på listan, men tror dock inte detta blir. Utan det blir väl ett samtal vid 21,30 tiden as always.


för övrigt kommer jag att sakna nathalie "wonderful" lorentsson nu när jag ska jobba, hade trott att hon skulle komma och besöka mig någon dag när jag jobbar, men inte det inte. hon åker till sätila och tillbringar tre dagar där och har det kul, medans jag sitter inlåst i ett big brother hus och tjänar pengar, well done miss lorentsson.
inte för att det är något negativt med att tjäna pengar när man vet vad man ska göra av dom. utan det är bara tanken på all rastlöshet och för lite sömn som gör mig negativ, men det är bara att bita i det sura äpplet och jobba! work work work, money money money..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

JAG KOMMER PÅ FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG MIN ÄLSKADE!

2009-05-19 @ 16:11:42
URL: http://jonnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback