lovelovelove

15 saker du inte visste om mej!?

Jag
1. Mitt fullständiga namn: Jonna Heidi Bredén
2. Jag hatar: småkryp
3. Det jag gillar mest på min kropp är: haha, hmm.. magen kanske..
4. Jag ser upp till:  Min mamma såklart!

Dumt jag har gjort
1. Rökt: nej ? :O
2. Druckit: äähm..
3. Tagit droger: aldrig!
4. Stulit något: NEJ
5. Kört full: vad är det för fråga, jag är mammas flicka

Min fritid (skriv i 4 saker du gör på din fritid)
1. tränar, gym/handboll/rehab
2. skolan
3. umgås med vänner
4. fest

Vilka 2 personer skulle du ta med dej till en öde ö
(en tjej och en kille)

Tjej: NATTTAPATTA
Kille: GURRAMURRA

men jag vill ha med mig fler...


Hej jag älskar er








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej vi älskar dig!

Hade såklart också tagit med dig till en ö jonnaprimadonna! älskar dig! <3 26 dagar kvar ;)!

2009-05-06 @ 21:53:05
URL: http://jonnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback