löööördag

godmorgon bloggen!
nu är jag nere hos Natta en stund nu på morgonen och hälsar på henne och sara. Jag vaknade så tidigt att jag inte hade något att göra, och då tänkte jag att det var lika bra att väcka alla andra och då gick jag ner till dom :)
så nu sitter dom här bredvid mig i stora tröjor.
fint väder idag, eller ja bättre än igår iallafall, vi ska gå ut en sväng och gå till frölunda :O ! och kika lite oså där, har ingen lust att åka in till stan osminkad oså, bättre med frölunda torg istället ;) haha. tönt jag är :)
hoppas att jag kan hitta något idag, är sjukt sugen på att köpa något litet iallafall, blir väl åtminstonde EN fika, om inte mer :) mumsigt.
jaja, nu sätter vi igång musiken och väntar på att dom ska bli klara, sen drar vi :)
hörs sedan,
Looooooooooveeeee

Pusss!

älskade alma och jag från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback