jag älskar det

kan inte besrkiva med ord hur gött det är att ha tränat idag!
och seriöst, idag körde jag grymt mycket. Gymmade tillochmed med Erik, och då kunde man ju inte visa sig som en svag person, så fick allt köra tuuungt idag;) haha.
Nä, men gött var det iallafall, och det känns som om jag snart är tillbaka på banan igen, dock är det ju i september, men det känns allt närmare och närmare nu när man äntligen tränar. I vilket fall som helst så har jag redan träningsvärk i armarna och bröst, illa. Men det ska väl gå över.. Ikväll är det träning igen, och då ska jag springa lite försiktigt. Och sedan köra lite träning för ben. ÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA! jag mår så mycket bättre när jag har tränat! , mmh.
Innan kvällsträningen börjar ska jag ha läst igenom allt i psykologin minst 2 gånger, sen imorgon åker jag till farfars jobb och pluggar hela dagen, och sen har jag prov på onsdag. Perfekt.
Annars kommer det inte att hända så mycket mer idag, vilket är ganska skönt faktiskt. höhö
Nu ska jag börja läsa, kul.

Pusss

ja, det är min man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback