imorgoooon

hemma igen, såklart vann aspero grabbarna.
göttmos.


ska ta det lugnt oså nu, kolla film med systetyster och sen duscha. Imorgon är jag ju nämligen ledig, men vad gör man inte om man är ledig ? Jo, man åker med farfar ut till hans jobb och "pluggar" , haha i love it. Nämen seriöst, jag ska plugga.. Måste göra klart religionsuppgiften, men det ska väl funka.. Som alla säkert vet så älskar jag att sitta och plugga där, vet inte riktigt varför, men gött är det iallafall.
Snart helg, helt underbart. Ska vara med Majsan någon dag iallafall, eller varje dag. Det vet man aldrig. Sen blir det kanske fest också om man är på det humöret. Vi får helt enkelt se hur denna helgen slutar.
Idag är det exakt 25 dagar tills jag blir 18år, exakt 28 dagar tills vi slutar skolan, och exakt 38 dagar tills man ligger och schteker i spanien på standen! Åhhhh, jag längtar! SOMMAR!!


spanien 07, höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback