hey vet ni vad?

jag ska idag börja med mitt lilla "projekt".
med det menar jag att jag ska printa ut bilder på mina nära och kära,
och många bilder som betyder något för mig, som ett minne ungefär.
jag började med det för ungefär 2 års sen, men slutade.
så har bara tre bilder som sitter uppe hemma i min garderob,
ska ni istället flytta ut bilderna till min dörr, har ej bestämt mig än för vilken dörr.
antingen dörren in till mitt rum, eller dörren in till min garderob, huumm.
detta blir svårt, men det ska bli kul!
bilder kan verkligen förändra ens vardag, att bara få se vilka som verkligen betyder så mycket för en varje dag när man vaknar, kan verkligen förändra min dag kan jag tro!
jag ska börja med det idag, har redan skrivit ut bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback