hey elaka tant!

tjingeling
precis vart och duschat.
snacka om en riktig pain in the ass bitch borta vid matsalen!
hon tvingade mig och julia att jobba, städa, pricka, skura, jobba, städa. USCHH!
ska aldrig mera gå dit bort för att jobba. Tillslut blev man förbannad när hon bad en att räkna alla som kommit in under dagen, kan säga att det var över 1200 pers, och hon bad mig räkna om och om och om igen säkert 5gånger! Snacka om att man blir slut i huvudet! Inte bara det, julia fick nästan skrubba toaletterna och ändå var hon inte nöjd? snacka om att vara en "wanna be boss", hon kan dra.
Nu sitter jag och min mamma här och kollar på en film, julia och pappa vilar sig inför kvällen då det är full fart!
Jag ska ta mig en sväng här på skolan och kolla läget nu.
och snart får vi in massa mer gåååådis! fasiken vad gott!
och nu är det inte många dagar kvar till jag är hemma med pengarna!
och imorgon är det EXAKT 3 veckor till spanien, sug på den karamellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback