hemma igen

det var väl rätt så kul,
det var kul att se så många verkligen kämpa sig in i målet, vilken vilja!

vi var då funktionärer för SPECIEL göteborgs varvet, det är då för människor med funktionshinder, och våran uppgift var att visa rätt väg åt dom. Och så söta vissa var, vissa brydde sig verkligen inte om att de skulle komma sist. Många stannade och snackade med mig och bara var trevliga. Och en kille sa; det spelar ingen roll om jag kommer sist, bara jag tar mig igenom och har kul. Då blev jag glad när han sa det. Och svarade; det är bara att kämpa på.
Ja det var allt kul att se deras kämpar inställning.
Vi fick varsin snygg grön tröja som ni kommer få se på bild senare, varsin macka som inte var så god, och sen varsin ramlösa. Jag och maja var 20m ifrån varandra, så vi passade på att ta massa kort innan starten började, så dom bilderna får ni se sedan :)
nu ska jag plugga lite, och ikväll ska jag vara med maja!
lägger upp en dagens; hon den dära jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback