HAHAHAHHAHAHAHH!!

ja, kan väl börja säga godmorgon då.
händer inte så mycket roligt dessa dagarna, därför blir varje inlägg sjukt tråkigt.
men jag försöker, är ju ingen proffsbloggare direkt! haha

vilket fall som helst, det var en sjukt jobbig natt inatt asså!
min mamma SNARKADE!!!
och jag har aldrig i hela mitt liv hört henne snarka, men inatt!
herregud säger jag bara, både jag och pappa blev vansinniga, och det gick inte att väcka henne! hahaha!
pappa hade kastat strumpor från sin säng till henne, men hon vaknade ändå inte, haha. På morgonen märkte hon att det låg både strumpor och skor och tröjor runt omkring henne, men visste inte varför. Men när vi berättade om natten, ja då kan jag säga att alla fick kramper i magen av allt skratt! Så himla roligt, höll på att dö när vi berättade detta för henne!
Haha, wellwell..
Har vart uppe sedan 06.00, och var borta i matsalen sedan 07.00!
satt och kryssade matkort igen.. sen kom julia och bytte av med mig så jag kunde käka, och då kom mamma och höll mig sällskap. Vi har en av världens snyggaste basket spelare som bor bredvid oss, och så charmig han är!
Julia raggar för fullt på honom hela tiden ;)
nu ska jag lägga mig och sova till klockan 12.
hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback