godmorgon!

Hade en sån konstig men även skön dröm inatt!
blev förälskad i en fotbollsspelare eller om han var hockeyspelare, kommer inte ihåg.
men vi blev tillsammans och levde lyckliga i alla våra dagar.
haha!


nu har jag gått upp tidigt för att packa, börjar klockan 12.30 med psykologi. Vi ska bara gå igenom provet osv. Jag kan inte stanna längre än i 1 timma för sen måste jag skynda mig hem och till jobbet.
Jovisst, det ska bli kul att jobba. Men efter 2 dagar så vill man inget annat än bara hem till sin säng! Men som jag har sagt i tidigare inlägg, det är goa pengar!
Nu måste jag fortsätta packa, men kanske skriver något litet sedan innan jag åker!
Annars lovar jag att hitta en data och skriva!

Kommentarer
Postat av: majsan

Det hoppas jag du hittar! <3

2009-05-20 @ 16:12:34
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback