godmorgon kära bloggen

uppe ganska tidigit idag, hörde att min käre mor var uppe och pysslade
tänkte då, att jag kunde fråga om hon behövde hjälp med något eftersom hon gör så mycket.
och det kunde jag, vilken tur.
Så idag nu på morgonen ska jag städa undan lite medans mamma är på ikea och köper vårat nya matbord, och då kanjag passa på att ta tvätten samtidigt. Sedan när mamma kommer tillbaka ska vi åka och köpa massa mat tills imorgon, och blommor som vi ska plantera och massa annat. Love you mamma! Lite stressigt känns det som, men det kommer väl bli lugnare till eftermiddagen då vi får besök av malin och hennes flickor. Blir allt en mysig kväll och dag kan jag tänka mig!

Imorgon är det the big day, då har jag nämligen kalas och ska få öppna massa presenter och äta massa tårta! så himla gott, dock är det inte imorgon som jag fyller år, utan det är på måndag. Men jag hade inte tid at ha mitt kalas på måndag eftersom jag har skola, sjukgymnast och träning, plus att alla jobbar också. Så då tog jag kalaset på söndagen!
Men kommer ändå få äta tårta på måndag eftersom min kära kusin Sandra kommer ner hit med sitt jobb, och då ska jag bjuda henne på tårta också, så alltså två dagar i rad! Det kan inte bli bättre ;)
XoXo

världens bästa lilla syster. vi hör ihop

Kommentarer
Postat av: Anonym

har också frågestund nu ;)<3

2009-05-30 @ 13:09:36
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback