godmorgon alla

vaknade för en stund sedan, har inte sovit så här gott på flera dagar känns det som!
nu ska jag in och duscha och sen göra i ordning mig, för vi ska fixa våra pass idag, äntligen!
det börjar ju närma sig spanien, och snart ska vi börja skriva ner vad vi ska ha med oss!
inte bara det, idag är det EXAKT 2 veckor kvar till jag blir 18 år, asså 14 dagar!
helt underbart, jag älskar att fylla år! haha

klockan 3 ska jag till sjukgymnasten för första gången sen 5-6 veckor tillbaka.
känner mig ganska klen i mitt knä, så det ska bli skönt att börja träna rehab igen faktiskt!
efter det ska jag åka till min mormor och morfar och hälsa på dom, inte bara dom utan min moster och morbror är där! :D dom har åkt från umeå ner hit. Alltid lika kul att de är på besök!

nu- duschen!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback