everybody loves pizza


pizza tajm!
idag har jag vart hos maja och pluggat!
det gick kanon bra och är äntligen klara!
sen har jag städat HELA lägenheten, huuuh!!
helt slut nu, ringde nathalie och hon kom hem till mig, sen ska väl jag ner till henne.
vi får helt enkelt se!
innan spanien har jag två saker att köpa till,
en stor tröja från gina tricot, så sköna!
sen en typ indian tröja från cubus, i turkos!
haha, vilken stil! Men det skiter jag i, för tycker det är så skönt att ha sådana kläder.

dåligt med inlägg och bilder idag, ska lägga in bilder på nattas data sedan och sen uppdaterar jag mera ikväll.
nu ska jag äta kebabpizza, för det är så j*vla gott!

Kommentarer
Postat av: majsan

inte svära miss bredén

2009-05-29 @ 19:17:14
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback