.

handboll handboll handboll idag!
om två timmar ska jag möta majsan, och sedan åka till Lundbystrand, där en heldag i hallen väntar. UNDERBART!
tråkigt bara att man inte ska spela själv, får väl satsa tills nästa år. Yees...
Tur är väl att min syster hade tänkt komma och kolla så man kan sitta med henne när alla är och spelar. Tack jullebulle.

Är ganska trött idag, vet inte varför. Men känns som om jag alltid är trött nu förtiden vilket inte är något bra. Inte enligt mig iallafall. Haha. Idag är det 38 dagar till spanien! DET  BÖRJAR NÄRMA SIG TILL BARA 30 DAGAR!! :D
jag vill till spanien nuuuu! SOLA BADA & använda dom nya bikinisarna och inte behöva tänka på vad klockan är, utan bara ta det lugnt och umgås med dom som betyder mest.. Mmhh helt underbart!
haha, yeeyee.
nu ska jag fixa mig, kanske skriver ett inlägg innan jag draar!..


älskar dig systeryster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback