boooring

Eftersom jag inte har något att göra,  så hittade ja en llte onödiga frågor som jag kan svara på:

13 HAR DU:
Ett förhållande; nej.
En bästa vän; Nathalie och Gustav
Haft ett seriöst förhållande; mm
Dejtat en av dina bästa kompisar; nej, tror inte de
Blivit kär vid första ögonkastet; ja
Fått ditt hjärta krossat; jaa
Haft ett one night stand; haha nej, inte min grej
Skrikit åt en lärare; Hahah, nej? bara skämtat med lärarna, eftersom dom älskar mig.
Sagt något och sedan ångrat dig; hahah, joo, de kan man säga.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; jaaa, fast blir bara påkommen så ingen idé längre !
Snusat; verkligen inte, haha.!

12 DAGENS:
Klädsel; adidas mjukisbyxor, ett linne
Smink; inget alls :D
Frisyr;uppsatt i en toffs
Låt; ingen en sålänge.
Vill ha; sommar och spanien
Sjuka; nej
Drog; haha inget såklart
Köp; inget en sålänge
Godis; INGET
Attityd; seg och deg
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: idag orkar jag inte göra något typ 

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; Nathalie, redan från dagiset!
Bil; jag och jullebulle hade en när vi var små, tills den blev snodd
Kärlek; Haha alexander!
Husdjur; julias fågel. haha!
Semester; danmark, men det räknar inte jag som semester, så Mallorca när jag var 6 år :)
Jobb; jobb är inget för mig, haha!
Köpta skiva; Hansson, dom där tre bröderna.
Riktiga kärlek; alexander ?:P haha.
Piercing; öronen ?

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig;
Natta patta
Personen som du kramade; syster yster
Peronen som ringde dig; Gurra
Personen som du ringde; Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till; Mamma
Alkoholdrycken; ojdå
Bilfärd; igår från handbollen
Filmen du såg; ähm, pretty woman
Gången du grät; oj, längesen
Måltiden; fruuukost!

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; neee, haha.
Våga hoppa bungyjump; nej, tror inte det.
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: nee
Kalla dig själv lycklig; jaa
Hellre ta bilden än vara med på den; beror på !
Kunna gråta över en kille; beror på vem .
Kunna springa 50mil; haha, nej

8 VAD:
Gör du just nu; svarar på massa frågor
Ska du göra imorgon; skolan, träna och pluggaaaaaa.
Säger du till dig själv när allt känns svårt; kämpa !
Har du med dig in på bio:n; popcorn !
Vad är det för färg på dina byxor; svarta
Är det för väder hos dig just nu; regn..
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; vet inte, beror på !
Skulle du göra om du vann på lotto; beror ju på hur mycket ja vinner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback